Angelina jolie

Nu... efter en låång, lång dag är jag hemma och jag är dö seg! vakna 05:55 och trodde jag var sen till provet och sen vart jag klarvaken, och jag sov bara tre timmar.... proven gick väll sådär.... lättast var ordförståelsen, men jag vart så trött och okoncentrerad att jag nästan sket i allt.... men första gången är en provgång, kommer säkert få göra om det några gånger innan jag kommer upp i betyg!

Yes, det var rätt! Angelina var det. :D och tack så mycket, söta ni e =)

Gaaaaaaah vad jag är TRÖTT!!!
Men jag vill kolla på the ring som kommer ikväll.... de japanska versionerna, Ringu eller vad dom heter. får se om jag kan hålla mig vaken!

Något som var pinsamt under provtiden var att min mage knorrade hela tiden, ändå åt jag lite varje rast för att det inte skulle göra det! dumma den ;P Hoppas den störde dom andra så jag får bättre än dom då?

Kommentarer
Postat av: Vaniljlatte

hehe.. det gjorde den säkert!! :-D

Jag har sett de där filmerna när de kom, sen vågade jag inte sova med lampan släckt på en vecka! Jag klarade inte ens att se reklamen för filmerna!

2008-04-07 @ 12:07:46
URL: http://vaniljlatte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0