Ångest

Usch, jag mår inte bra just nu..
Stannade hemma idag igen, kunde inte sova, har världens huvudvärk och mensvärk.. och är allmänt seg och äcklig.
Vill verkligen inte gå imon, vet ju ingenting, men jag måste.. annars blir det ju som att ha kastat pengarna i sjön, idiotiska prov, och idiotiska höga krav på högskoleutbildningar och karriärer.
Skulle vart enklare om man kunde göra det tillsammans med någon man kände, det är ju ändå massa raster och pauser. ska man bara stå där och stirra då?
Ska snart sätta mig med matteboken, och försöka friska upp minnet lite, vill egentligen sätta mig och scrappa, har påbörjat en LO som jag var nöjd med först, men nu har fantasin börjat sina... får se hur det blir....

blä blä blä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0