Gissa...

Ja, gissa hur mycket plugg jag fick gjort idag som jag bara "skulle göra" :/
Det blev att man gick till torget, köpte snacks.... satt med läxan och stirrade ögonen torra..... kollade på tv och fastnade, sen blev klockan tio... och nu är jag alldeles för trött för att plugga, haha hur ska det här gå egentligen.

Gick ju som sagt inte till tatueringsstudion i fredags som det var tänkt, så Imon är det äntligen dags!
Ska nog ta ledigt från skolan, jag vet... skäms på mig. men det är den enda tiden som faktist passar :/
Tydligen så har  tatueraren som jag vill tatuera mig hos en kompis på besök i studion i några månader som tar över lite utav hans jobb eftersom han har fullt upp, över ett års kö.
och enligt tatueraren så han är jätte bra på västerländska drakar och har betydligt mindre kö tid.... jag vet inte riktigt hur jag vill ha det. Jag kollade på hans hemsida och han är faktist väldigt bra..  men tatueringen lär kosta, och jag vet inte om jag hinner spara ihop på några månader.. jag vill inte svälta heller. Men samtidigt kanske det känns lite drygt att vänta över ett år... hmm... för- och nackdelar.
Hoppas allt går bra... och efteråt ska vi gå förbi Format, som har rea ;P *tipsar tipsar* (om ni bor i gbg) en scrapbutik... behöver lite neutrala papper och lite annat småplotter, man kan ju aldrig få nog! Scrappandet har gått på sparlåga det senaste, men jag känner att jag har sådan press på mig iom alla läxor och sh*t att jag känner mig helt paralyserad.

Det är väll tur att sommarlovet är nära! Gosh vad skönt det kommer vara! *drömmer mig bort*

De senaste veckorna har jag faktist fått lite läsare här på bloggen vilket jag tycker är jätte roligt! trodde aldrig att jag någonsin skulle ha någon som läser min blogg.
Så jag skulle gärna vilja få lite konstruktiv kritik.. alltså inte då "du suger, gå o dö"...
Utan vad jag kan förbättra osv.. Ni får gärna vara anonyma om det skulle vara så, men om det går att förbättra någonting så gör jag det ju gärna.

Vad ni gillar att läsa, skriva mer om, mindre om, mer ingående, mindre ingående osv.
Alltid skoj och veta! Vad det är ni som ni fastnat för..osv    =)

Ha en fortsatt trevlig söndagskväll!

Kommentarer
Postat av: emma

Hon somnar alltid som en stock då. Lite hjälpt blir det om vagnen rullar lite :P

2008-04-27 @ 23:46:19
URL: http://litenemma.blogg.se
Postat av: Vaniljlatte

Jag tycker du skriver bra och redan intressant. det är det vardagliga jag är ute efter när jag läser en blogg i alla fall :-)

2008-04-28 @ 11:40:05
URL: http://vaniljlatte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0