Hjärnskadad.

Jag funderade ganska mycket igår kväll angående tatueringen, googlade mycket.. och hittade massa bilder på kvinnor som har tatueringar på magen och som efter graviditeten fått uttänjda och fula tatueringar med bristningar.
Det är ju ingen garanti att den blir ful, men inte heller fin. Min morsa fick inte en enda bristning under sina två graviditeter, men så hade hon också små magar, och det är ju inget som säger att jag kommer ärva henne på det viset, så det blir nog att jag gör den på ryggen.
Ska tillbaka om någon vecka när jag fått klart för mig hur det blir med pengar och allt och fråga lite mer, och kanske sätta upp mig på hans lista och så. undra ifall det blir billigare om man gör det på ryggen? borde ju gå snabbare eftersom det är mer lätttillgängligt...

Jag ska in till stan sen och köpa lite pappar, var meningen att det skulle gjorts igår men då var det stängt! glömmer alltid att det är stängt på måndagar.
Sen ska jag plugga.. haha.... * "yeah sure" tänker min hjärna, den vill fortsätta i viloläge*
Nej, men jag måste verkligen skärpa mig nu... kan inte låta det fortsätta såhär :S

Ha en skön tisdag, hoppas det är bra väder för er!



Hoppas det inte blir en sån här sommar i år igen.. Här stormade det så träd välte och takplattor åkte av.. det vill vi inte ha denna sommaren!

image123
image124

Så får det gärna vara ;P som efter stormen.


Kommentarer
Postat av: emma

Jo men så brukar det bli tillslut här också. Har inte köpt årets ögondroppar än, måste göra det! Förjävligt att det ens ska finnas allergi, borde finnas ett botemedel mot alls.

2008-04-29 @ 18:50:11
URL: http://litenemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0