Köpt

Vart förbi Format och hittade de papper jag behövde, och såklart lite grejer till...



Sött Clearstamps alfabet, en hörnpunch som rundar hörnen och två dies till min Cuttlebug , blommor eftersom jag använder mycket sånt och de var billiga ;P Kollade även på vad ett alfabet till cuttlebugen kostade där, 900 spänn!?
Jag kollar hellre på Ebay eller tradera då :/ där finns det för kanske 300, en klar skillnad.


Köpte även dessa, en mörkgrå kajal och en eyeliner med filtspets. jag är inte sådär jätte erfaren med sådant, jag brukar bara använda mascara.
Men jag tänkte att man kanske skulle börja använda sådant, det är ju så snyggt.
När jag provade eyelinern så var den jätte enkel att sätta på till en början, tills den torkade!!!
Och nej, jag satt inte i en halvtimme med locket av... så jag tror jag ska gå tillbaka med den, men jag vet inte om jag ska köpa en ny eller om jag ska skita i eyeliner över huvud taget. :/
Någon som har tips på lätthanterlig eyeliner för nybörjade ;P?

Ska fortsätta plugga datakunskap nu, har prov imon.
Har dessutom suttit och omedvetet väntat på posten denna veckan har jag märkt, det är ju fyra veckor sen jag gjorde högskoleprovet nu....resultatet kanske kommer denna veckan! Är lite nervös.
Men det kom inte ens något ALLS idag, inte ens reklam. inte ens en räkning!... mje, bättre lycka imon, med resultatet då, räkningarna kan dom stoppa ner hos någon annan.
Skulle inte ens kommit ihåg brevet om det inte vore för att M påminde mig över msn häromdan! Damn her ;P

Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: emma

Det visste jag faktiskt inte om, hade inte en aning. Vart tar man dom sprutorna, alltså vilken klinik? Vanliga sjukhuset eller husdoktorn? Ska fan också göra de om det finns. Är ju pälsallergiker också :S

2008-04-30 @ 07:52:19
URL: http://litenemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0