Lost

Kunde inte komma upp idag, så jag missade Engelska C lektionen.. men jag var så himla trött.
Jag har haft svårt för att sova nu det senaste veckorna, drömmer mardrömmer och grejer, har ingen aning om varför. Men det går ju ut över skolan tyvärr :/
och eftersom jag stannat hemma får jag skuldkänslor, så jag får se till att göra något nyttigt idag! städa lite eller så!
Föresten så sa dom ju igår att Lost, tv programmet, kommer ha ett uppehåll till Maj... pga den trejken i USA.  Nooo.
Nästan alla serier har haft uppehåll nu, och de kommer ju som olägligast i serien.
Någon som gillar How i met your mother eller Dexter föresten? Love... My favorites. Fast jag är ett serie freak!

Ska nog ta och göra ett bokmärke till mig själv sen, jag har ett som jag gjorde i början när jag scrappa som är påväg att falla ihop nu, läser ju nästan varje dag!


image63


image62

Han är ju inte sådär jätte snygg, men han har sån charm i serien!


Kommentarer
Postat av: Vaniljlatte

Jag tyckte Dexter var otäck! CSI och sånt kan jag se utan problem, men det är nog för att man inte får följa mördaren på det sättet..

2008-04-04 @ 08:15:07
URL: http://vaniljlatte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0