ojj...

Denna dag har flutit.... ganska.... smärtfritt.
Jag är ganska tempramentfull och fick nog av psykologiuppsatsen att jag helt enkelt välte datorn, fast det är en bärbar, och på sängen... så jag tänkte att det inte skulle vara så farligt, skulle ju vara värre om jag vällte en stationär;P
Men krashade gjorde nog datafan ändå.... Som tur är så är den ju okej nu.. men vad ska man gör av frustrationerna man har, behöver en slagpåse eller något i mitt rum. men det skulle väll inte grannarna tolerera.. *mummel mummel*

Kommer nog vara ganska tråkiga, stressiga veckor framöver innan sommar lovet, alllllllllt arbete som jag lagt på hyllan det senaste.... vilket inte är lite kan jag lova!

Var hos skolsystern häromdan, blev kallad för ett hälsosamtal, allt såg bra ut, hon kommenterade dock att jag bör beställa en hälsoundersökning på vårdcentralen för att jag sover dåligt och ser blek ut. Ganska roligt egentligen, har fått höra det sen barnsben... "ojj, är du sjuk? du ser så blek ut".. men nej, that's just how i look.
Men jag skall nog beställa det ändå, behöver kolla järnvärden och sådant, tror jag har lite järnbrist.
Fick även numret till något som heter "humlan" som man kan beställa tid hos psykolog eller liknande, ifall man behöver prata av sig.. Kanske jag skulle behövt, men samtidigt är jag nog ganska bra på "självterapi". och det kan nog kännas som waist of time.. jag får se helt enkelt, kan komma till hands någon dag kanske!

Fick föresten VG på mitt microsoft Excel prov haha.. bättre än jag trodde, excel var verkligen inte min grej. men jag hoppas på MVG i kursen iallafall, som jag avverkat nästan snabbast av alla *stolt*


Har svenska B prov på fredag! woho... epoker.... ska plugga på lite nu.


Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0