Shopping

Blev ingen Tatuerings studio idag, när min morsa slutade från jobbet så var klockan soppas mycket att det kändes sent att åka dit, det är ändå 1h resväg dit, så det blir på måndag istället, då är hon ledig och jag slutar tidigare.
Vi var i stan istället, kollade runt, hittande nästan ingenting för en gångs skull.... eller de saker som jag hittade kostade skjortan, eller så passade det mig inte.
Provade en jätte söt "skjortklänning" men det såg ut som om man hade jätte brösten som såg ut som strutar! HAHA! inte så smickrande kanske!
Fick köpt ett sött linne, leggins, mascara och en bok. På den serien jag läser nu, Sagan om drakens återkomst, fast "begynnelsen" som handlar om innan det som utspelar sig nu. Lika bra och läsa ;P
Om han inte skulle ha gjort den kanske han skulle hunnit med den sista boken i serien innan han avled, tänker jag lite.
Ofta är väll sådana böcker som handlar om tiden innan lite "bara för pengarnas skull".

När vi var inne i stan så passade vi på att käka på Jensens Böfhus för första gången, måste säga att det var jätte bra!!!  Maten var jätte god, personalen var trevlig och stället var fint!
Det ända negativa var väll att maten var lite dyr.. men någon gång i ibland skadar inte. Så om du inte käkat där än, så rekomenderar jag det! Jätte gott!
Revben, kycklingvingar... massa sådana saker haha.. dräglar nästan bara jag tänker på det!
Men jag tog kyckling spett med pommes och en god sås till, för att vara på den säkra sidan. YUM.


Föresten, om du gillar fantasy, så rekomenderar jag serien Sanningens svärd, eller sword of truth som den heter på Engelska.
Vet inte om jag sagt det innan, men den serien är grymt bra!
Den svenska översattningen är dock bättre än det engelska orginalet, ovanligt, brukar ju vara tvärt om egentligen.

Har nästan läst ut hela serien, har en engelsk bok kvar (En engelsk bok är oftast uppdelat i 2-3 svenska böcker), eftersom hela serien inte kommit ut på svenska än, men jag lade ner det eftersom jag hellre väntar på de svenska översättningarna för att de känns så mycket bättre!

Nu skall jag.. dricka pepsi max, eftersom det är det ändå som finns tillgängligt, och sen ska jag kanske scrappa lite...

Ha en riktigt skön fredagskväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0