Aouch

Det verkade faktiskt som om förkylningen jag trodde skulle komma har lagt sig igen, så det var ju gött!

Någon som verkligen var superglad över att vara hemma igen var ju Mitire....
Man såg riktigt hur glad hon var när hon susade genom lägenheten och satte sig på allt och susade iväg igen...
Hälsade på sina leksaker och sittpinnar och pussade lite i spegeln innan hon skulle sitta på min data och sedan skutta omkring på sängen och spralla..
Så hon var super glad..
Dock så har hon gått tillbaka till gamla rutiner när det gäller en sak.
Att bita på mig... har ett stort blåmärke tillsammans med hela 3 nya bitmärken, varpå en var en stor köttslamsa bara =/
Efter att hon suttit fast där och bara tuggat som en jävla rabies hund...
Jäkla fågel........

Men, det blir nya tag och nu fan ska hon inte fortsätta med det!
Lite svårt att hålla masken när man har bitar av fingret som bits loss....... men vill inte att hon ska fatta att hon skadar mig heller, för då så fortsätter hon säkert ännu mer.


Ja, gillar man inte sår så ska man inte förstora bilden.

Här har vi mina fina sår på ena handen, första bettet fick hon inte riktigt tag, men den andra, på fingret är i princip en blodfylld håla, med lite mört tuggat kött... så.... gott.  Undra ifall det är köttsmaken hon gillar?  hon kanske bara ska få grönsaker hedanefter.
Eller det kanske bara förvärrar det haha


Idag hade jag en körlektion med körskolan.. fick faktiskt en ny lärare ändå. så det var gött.
Men det var nästan som att börja om på nytt... bilen är helt annorlunda från mormors, men i slutet av lektionen så hade jag ändå vant mig lite.

Körkort snart då....  ;P man kan ju alltid önska..

Kommentarer
Postat av: Emma

ja sådana karameller är både roliga o goda yummi =) Att hon biter så mycket på dig. Gonzo biter nästan aldrig hål utan mer markerar (vad det nu ska vara braför) Hoppas du har haft det bra annars!!!

2008-08-13 @ 07:36:52
URL: http://petersson84.blogg.se/
Postat av: Emma

Gonzo mår bra.han är hos mamma o pappa på landet nu. Jag o syrran jobbar och tränar så de får vara barnvakt :) Han älskar landet. Får ju sitta ute hela dagarna o så.Den lilla gullungen :)Men på fredag får jag äntligen träffa honom!!!

2008-08-13 @ 13:10:51
URL: http://petersson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0