I don't wanna be the winner

Häromdagen så budade jag på lite Cuttlebug alfabet på Tradera.
Alfabet på tradera är verkligen eftertraktade då man kan få dom för 3-500 när de egentligen kostar 1-2000.
Jag tänkte att jag budar på några stycken för jag kommer förmodligen inte vinna någon än då, dom är verkligen eftertraktade.
Och scrappare är galna!

Och bara för det så har jag 3 kvar som ingen budat på, så jag måste nog köpa alla 3!!!
Det var ju inte riktigt tänkt.....
Jag trodde inte jag skulle få någon alls, för det är ändå många som budat på dem.

Men men.... tur att dom inte är såå dyra, sen behöver jag inga mer alfabet då... och så får jag slava för mamma resten av månaden. huuuu....

Denna har jag redan vunnit.


You're not the boss of me

Och så är det denna och en till som jag inte hittar bild på som jag har chans o vinna.

Olivia


Så imon vet jag ett utav dem, men sen så brukar det ju bli lite hett med bud i sista minutrarna.


Satt föresten i bilkö i 40 minuter idag när jag övningskörde.... såå jaa, nu har man provat det med. Ur tråkigt var det och jag trodde jag skulle dö av värmeslag. Men annars inte så jobbigt som folk får det o verka.

Såg också en död grävling vid vägkanten, tror inte jag kört en enda gång utan att se en kanin, räv eller grävling påkörda. Ledsamt.

Kommentarer
Postat av: annah

va typipiskt!!!

Du kan ju försöka sälja vidare i din tur om du köper dem alla tre. Då kan du ju kanske göra dig lite pengar :)

2008-08-31 @ 17:57:22
URL: http://nybylivet.blogspot.com
Postat av: Vaniljlatte

Hur funkar det där? Inte tradera utan det du köpt? :)

2008-09-02 @ 21:45:40
URL: http://vaniljlatte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0