Inte så frisk

Jag tror jag har turen att ha åkt på en förkylning igen.. Hoppas det går tillbaka som det kan göra ibland, men tror inte jag har så tur...
Var förkyld precis i början av sommarlovet med, men så är det alltid, lov och skolstarter och allt.
Då ska man vara förkyld. Nästan obligatioriskt.

Har sett ganska så mycket filmer nu under lovet, i lördags var jag och en kompis och såg Sex and the city filmen på bio, den var bra, inte jätte bra... men bra.
Sen så såg jag Hancock igår på datan, den var också bra, men inte jätte bra.
Och sen så på kvällen kollade jag på 10.000 BC, som också va bra, men inte jätte bra.
Vad hände me alla filmer som brukar Blow you away då?
Någon sådan har man inte sett på ganska länge...

Narnia - Prince Caspian var typ en sån film..

Kill Bill och Sagan om Ringen är typ sånna filmer, man kan se dom om och om igen utan att någonsin tröttna.
(Har dessutom laddat ner filmmusiken till de filmerna  *Älskar*)


Om allt går rätt till det närmaste så kommer jag sitta... ytterst ensam, på ett tåg ner till Ystad.
Vilket ligger pretty much längst ner i hela sverige och 4 timmar med tåg bort.
Det kommer bli..... tråkigt? Man kan få trådlöst nät på tåget för 49 kronor, vilket då blir ca 100 spänn extra för dit och tillbax.
Är man snål, så tar man helt enkelt med sig en bok, vilket jag tror jag kommer göra.... eller så kommer jag Telefon terrorisera någon...
Och på vägen tillbaka kommer jag inte vara helt ensam iallafall.. ^^,



Nu, Ska jag gå och vårda min inte så friska hals.. Med ett ljuvligt stort och kallt glas Cola!

Kommentarer
Postat av: Vaniljlatte

TRåkigt att du är sjuk :-( Men lyxigt att ändå ha cola hemma! :)

2008-08-11 @ 12:33:49
URL: http://vaniljlatte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0