Skolstart!

Första skoldagen idag då altså.
Eller mer info dag, massa papper och scheman och så. skönt att det bara är ett år kvar altså!
Så för varje dag som går så kommer jag ett steg närmre studenten. Woho!

Skoj o se alla från skolan igen, och jag fick ganska soft schema förutom att jag går från 8:30 - 16:00 på tisdag.....
Och jag har bara 2 lektioner.. varpå en ligger på morgonen och den andra ligger på eftermiddagen... så hellooo håltimma..
Men jag får helt enkelt försöka sitta i studierummet och plugga under den tiden.
Får jag kanske lite mer fritid hemma, det behövs!
Just nu känns det som om fritiden tog slut iomed skolstarten. Bara massa plugg.

Denna terminen så blir det:
Svenska B
Engelska C
Psykologi B
Idrott
Matte B
Religion B

And last, but not least Webbdesign. Vilket nog kommer bli det roligaste ämnet!

Så, massa urtråkiga lektioner förutom webbdesign då altså, det kommer bli den svåraste terminen hittils. Urk.

Såå, gissa vad jag ska göra nu.. Jo.  Plugga!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag lider med dig. Men det klarar du:) PUSS

2008-08-21 @ 20:56:35
URL: http://iday.blogg.se/
Postat av: annah

ah va trist.

Jag har läst samma ämnen och dte var en pina...

Kul med webdesign :)

2008-08-22 @ 08:13:44
URL: http://nybylivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0