Lets start the sewing

It's been a long day..

Skulle haft gympa imorse för första gången sen högstadiet, men jag försov mig. Typiskt.
Och mitt schema känns fortfarande lite tomt, så jag jag fick börja på en Astronomi kurs, låter skoj!
Hellre det än samhäll B eller något tråkigt.

Men jag måste plocka poäng så att jag får ihop det snabbt.

Var på statsmuseet och kollade, hitta roliga medeltida mönster för en billig peng, kläder och klänningar, det är alltid skoj o ha. =)
Var förbi panduro och köpte nålar och sånt så jag äntligen kan göra klart mitt halsband!



Har även köpt ett Cuttlebug alfabet på tradera, hoppas jag får det snart!
Det är altså något man stansar ut bokstäver med, något som verkligen lönar sig då det verkligen är ett pilljobb och klippa bokstäver när man nästan alltid använder det. Kramp i fingrar flera dagar efteråt nästan.

Känner att mitt huvud är helt slut, det enda jag tänker är "Måste göra läxor"...


Och L om du läser detta, lycka till på teorin imon! Jag håller tummarna för dig!

Snart är det min tur...... *gasp*

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, vad fina mönster :)

2008-08-27 @ 18:00:50
URL: http://nybylivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0