Blir jag hungrig har jag iallafall mat kvar här i sängen...

De senaste dagarna har jag gjort följande:
Slått i smalbenet stenhårt på sängens kantiga metallram när jag jagade ner Isildur från gardinstången, vilket resulterade i ett megastort blåmärke och att det såg ut som man stoppat i en stor kula under huden, för att sen snubbla på mattkanten och nästan slå i huvudet i soffbordet.
Härom natten så skulle jag gå på toa mitt i natten och snubblar på syrrans dojor som står mitt i hallen, ajj. djävla unge!
Igår så snubblade jag in i dvdspelaren med lilltån stenhårt, och fick sitta i några minuter innan jag kunde gå igen.

Och nu, så har jag gått och dratt mig för att käka frukost, lat som man är.
Tills jag gjorde 2 rostade mackor och bredde på massa marmelad, den sista marmeladen dessutom...
Och sätter mig på sängkanten och tappar den jävla mackan med marmeladen neråt i sängen, för att den sen ska studsa ner på golvet och kladda ner golv, tv kontroll och min eragon bok!

Sen så råkar man välta soppåsar med massa go inte så fräsh mat i över hela golvet och spilla cola resten av tiden...



Jag kan inte se någon annan orsak till allt detta jävulskap än att någon högre makt önskar mig ont.

Jag skulle då inte påstå att jag är klumpig.... inte jag inte...

Kommentarer
Postat av: emma

tack, usch för halsont. Men det går över iaf =)

STackare som verkar ha oturen på din sida :( Ibland har man bara såå otur. Går nog över tills morgondagen ;) kram

2008-12-16 @ 20:51:39
URL: http://petersson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0