Hipp hurra

God morgon gottfolk.

Imon är det jul och idag är det min 19 års dag!
Det blir inget speciellt idag, eftersom jag mår som en möglig brödbit.
Hade feberattacker hela kvällen och natten, svettades och hackade tänderna och skakade omvartannat.

Så jag är inte på topp idag, är fortfarande lite varm och skakig.


Morsan vill egentligen inte att jag ska röra mig ur sängen idag. Men det är ju min födelsedag, något måste jag ju göra, en förkylning ska inte få stoppa mig! Man fyller ju bara år en gång om året ;P

Så det blir förmodligen först middag på Jensen böfhus och sen bio och se på Twilight, som jag velat se länge nu!
Det kan jag åtminstonde få göra, när jag inget annat får göra =(

Smitta lite andra små jävlar som smittat mig...


Har träningsvärk i axlar och armar av allt påsbärande, har varit i stan 3 dar på raken. Men ändå har man inte hittat så mycket, men 90% av  tiden går ju åt att tränga sig fram bland alla galna människor, så inte undra på att man inga klappar får köpt.


Jag vill passa på och önska er alla en riktigt god jul!
Hoppas ni håller er friska och tar det lugnt, njuter av familjernas sällskap




Detta ser ju för mysigt ut!

Kommentarer
Postat av: Anna-Carins hektiska liv

GRATTIS på din dag!

2008-12-23 @ 22:10:36
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0