Julmys

Idag var det årets första julmiddag, god mat och gott sällskap! satt i några timmar =)



Yours truly på julfesten förut, fick klippa bilden för att alla är inte lika glada på att visa sin feja ;P


Jag hade dock inte ätit mer än en macka och en banan till frukost kl 8 i morse, så innan middagen började, lite efter 18, så var jag lagom yr, och på så sätt kommer jag ihåg varför jag ska äta ofta, för annars lär jag nog svimma eller nått.

Räcker med att jag svimmat 2 gånger i skolan, på coop och på min syrras skolavslutning.. jag vill helst inte behöva fylla på den listan ;P

Idag var det Matte B nationella, det gick som det gick och jag får bara hoppas på det bästa!


Min morsa och hennes arbets kollegor skulle vara på julmarknad idag med deras hantverk grejer, men (såklart!) så ringer hennes arbetskamrater sig sjuka i sista stund och hon står där med allt själv, saker som ska bäras, folk som förväntar sig att hon ska komma dit och allt, så hon ringde mig lagom till nationella var slut så fick jag åka och hjälpa henne.
Så har jag stått på julmarknad idag med.

Lång dag, och inga läxor blev gjorda idag, men men, får jag ta igen!

Imon är det bara skola hela dagen, och på torsdag ska jag till Observatoriumet i slottsskogen för att kolla på stjärnor i teleskop med våran Astronomi kurs! ska bli skoj =) Hoppas det är stjärnklart!


Hoppas ni hade en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Tack!! Ang buzzador så anmäler man sig bara ex via mig =D och så kommer det förfrågningar på om du vill delta att ex testa något. Du anmäler dig via mailet och så väntar du på produkter och en beskrivning. Man får testa på familj, vänner eller vad man vill. Sedan ska man skicka en lite kort rapport...tar ca 5 min att skriva och kryssa i. Det är allt.

2008-12-10 @ 09:01:00
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: emma

trevligt med julbord :) Sj har vi nobellunch idag på jobbet..nice =)

2008-12-10 @ 11:52:48
URL: http://petersson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0