Mer Jul pyssel

Lite pyssel som jag klämt in lite i veckan och idag.



Dessa 3 godisstrutar till; Farsan, farmor och min mammas morbror. Första jag gjort, men det är väll inte direkt en bedrift att rulla papper. ;P
Den rosa är inte direkt julig, men min farmor är jehovas och firar inte jul, men man vill ju ändå ge något ändå =)
Satte bakplåtspapper på insidan av pappret så godiset inte klibbar på sig och blir fläckar.


Framsida - Baksida

Tänkte från början bara skicka julkort till mina kusiner nere i danmark, men sen kom jag på att man nog kan klämma ner ett bokmärke i kuvertet med ;P Fast till slut blev det nästan ett mini-paket iallafall, så jag hoppas att dom kan skicka det ? Satte på ett extra frimärke för säkhets skull, om inte annat är det snart Jul, Posten kan gott vara lite snälla.
Laminerade bokmärkena efteråt, annars så är det lätt att man viker dom eller gör sönder dom.

Får hoppas att dom läser något sen då ;P




Vårt fina pepparkakshus! hahaha, fan va vi svor över det... jävla socker! men vi fick ju iallafall ihop det.



Gjorde detta på alla kuverten till julkorten, lite mer julkänsla ^^,
Men det var inte lika lätt som jag trodde, gjorde fel några gånger innan jag gjorde någorlunda väl, det torkar ju på 1 sek!

Kommentarer
Postat av: emma

du måste ha massa pyssel hemma...kul!! Har fått in en skänk i rummet där jag ska samla det pyssel jag har hittills..men jag ska försöka fyla på det ordentligt :)

2008-12-19 @ 10:21:54
URL: http://petersson84.blogg.se/
Postat av: Acke

Pepparkaks huset blev ju jätte fint =) bra jobbat ^^ å ja svära ingår när man gör sånna saker hehe ^^

2008-12-20 @ 17:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0