Mer julkort

Dessa gjorde jag förra fredagen, glömde att jag hade dom på kameran.




Blev ett flätat hjärta också, var meningen att jag skulle fläta med fler remsor, men de försök jag gjorde blev helt galna, man kan inte riktigt bända pappret hur som helst tydligen ;P





Detta kort är inte helt klart än, ska på "god jul" på framsidan och lite mer grejs, detta ska ner till min moster och mina kusiner i danmark.

Nu har jag bara 1 kort kvar och göra, det blir förmodligen ett kombinerat jul/födelsedags kort, då personen fyller år på julafton =)

Kommentarer
Postat av: emma

riktigt fina, gillar den översta..:) Men alla var förstås riktigt fina och julkänslan blir på topp om man får ett sådant julkort :)

2008-12-11 @ 10:37:01
URL: http://petersson84.blogg.se/
Postat av: annah

sååå fina. vilken känsla om man skulle få ett sånt fint hemmmagjort kort istället för alla datatryckta som dimper ned....så mycket mer känsla i dina kort...

Nästa år ska jag försöka ge mig på din variant.

2008-12-11 @ 18:43:07
URL: http://nybylivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0