Twilight

Hoppas ni haft en god jul.

Det hade jag =) Massa mat och jag är fortfarande mätt... dö mätt.

På min födelsedag så kollade vi på Twilight på Bio, och den va grymt bra!

Första filmen på länge som jag verkligen gillat!


Den manliga huvudpersonen är dessutom rå fin ;P
Tyckte jag kände igen honom från någonstans, och han spelar även Cedric Diggory i harry potter filmerna. Söt.

Robert pattinson


Gå och se filmen, den är jävligt bra.
Ska tydligen komma en tvåa med, längtar!

Nu ska jag slappa och kolla film =)

Kommentarer
Postat av: Anna-Carins hektiska liv

hej på dig. vet du..min blogg ser helmysko ut. Det blev så när jag tog bort texten mellan inläggen där jag tidigare hade en text som löd typ "glöm inte att delta i mina tävlingar"...kan du hjälpa mig tro....

2008-12-25 @ 22:00:46
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0