Hej på er

Slut på ännu en vecka, men på torsdag så har vi julavslutning på skolan, sen så är det jullov och det är jävla gött!
Jag har dock 3 stora uppsatser att göra klart denna veckan innan terminens slut, annars blir det ju inga betyg!

Så jag ska plugga strax.

Kevin var en värdig vinnare i Idol i fredags, blev glad att han vann, gillade inte han i början av idol, men nu tycker jag att han var en självklar och helt värdig vinnare, hade nog blivit förbannad om någon annan vunnit!

Idag har jag varit på ovanligt bra humör, Jag har känt att de senaste veckorna har tålamodet legat på noll och jag har blivit irriterad på allting och alla.
Men förhoppningsvist blir det bättre snart =)

Har börjat läsa Eragon nu, 1an, har egentligen redan läst 1 & 2 an redan, men det var för så längesen att jag glömt nästan allt.
Så nu när jag köpt 3an så tyckte jag att jag lika gärna kunde sträck läsa alla 3.

känns jävla gött,  kan ligga och läsa hela dagen om det skulle vara så, bara lite avbrott för toabesök och lite mat. ^^, Skulle verkligen vara himmelriket!

Läste klart "Minne, Sorg och Törne" serien, jag tvekade på den i början, men den va skit bra! Man blir alltid lite modfälld när man är inne på sista boken och inser att det snart är slut =/ tur att det alltid finns fler böcker och läsa, annars skulle jag nog blivit galen!

Märker att Blogg.se strular lite, men ja.... vad kan man förvänta sig, man är van vid dethär laget.


Plugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0