Vardagen

Idag fick jag äntligen gjort mitt 800 meter simprov och intyg.
Allt gick fint, vi passade på att göra det idag eftersom det bara var 3 till personer i simhallen, ovanligt få människor.
Första gången jag simmar på ett tag eftersom jag vart sjuk o slö, så det gick lite trögt i början, men sen gick det fint.

Jag tror faktist jag håller på och åka på någon förkylning igen, min hals har varit fin de senaste dagarna, bara lite hosta.
Men nu har min hals börjat kännas så där "sjuk skrovlig" igen, Första dagen i skolan.
Men jag är väll inte så surprised med tanke på att 99% av alla elever i skolan går dit även när dom ligger halvdöda med 40 graders feber.

Imon är det nationella i matte B, har suttit och pluggat lite och det första kapitlet är helt raderat ur min hjärna, så jag förstår inte hur detta ska gå till, men jag får göra mitt bästa!


Jag hittade häromdagen vad jag skulle vilja önska mig i present/julklapp, eftersom de inträffar i princip samtidigt.

En Canon EOS 450D, jag har gått och gluttat på den i några veckor nu.
Jag kommer förmodligen inte få den eftersom den är svin dyr, men om man får pengar så kan man spara!
Så jag kanske ska försöka spara ihop lite pengar, så får vi se hur detta håller ;P

I slutändan så slutar det ändå med att alla mina sparpengar går till mat och räkningar ändå ;P
Det vill jag inte att mina födelsedags pengar ska gå till, därför känner jag mig lite osäker på vad jag ska göra
spara det och sedan vara tvungen och använda det till mat och räkningar? eller använda det till en present till mig själv med en gång jag får pengarna..

Jag får tänka lite på det där... vad ska man göra tro?

Kommentarer
Postat av: Anna-Carins hektiska liv

Hej hej..måste fråga: Är du medlem i buzzador?

2008-12-08 @ 21:05:12
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: emma och gonzo

ett litet tips..AC har deltagit i en tävling där man kan vinna en kamera...du kan ju testa du med..



http://annacarinpetersson.blogg.se

2008-12-09 @ 07:36:43
URL: http://peterson84.blogg.se/
Postat av: Anna-Carin

jag e medlem där...o det är jätte kul. man får testa nya produkter som kommer hem i brevlådan....jag o de på jobbet har fått testa: kaffe, smoothi, kycklingfärs, chips, godis, testkört nya Ibiza osv....så det e kul! =)

2008-12-09 @ 13:41:00
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0