Bokmal

Jag hatar den där tomma känslan man får efter att ha läst ut en riktigt jävla bra bok eller serie.
Har egentligen ingen lust att påbörja någon ny serie heller just nu, men när skolan börjar igen så har jag aldrig direkt tid eller lust till att läsa. Så det är ju bäst att passa på nu när man kan.

Jag har övningskört lite varje dag nu, så det blir bättre och bättre, råkade däremot backa ner i ett dike idag, haha. Men det är ju sånt som händer... var ju bara att köra upp den igen.

Har änna haft ont i magen hela dagen idag och igår... tror jag käkar för mycket godis och min mage protesterar.
Det är ju inte nyttigt att bo hos sin mormor som skämmer bort en med gott hela tiden.
Försökte äta lite efterätt, men jag är så mättad av allt sött de senaste dagarna att de sista tuggorna kunde jag inte svälja. Urk.

Måste även ta tag i läxorna snart, men eftersom detta inte var mycket till sommarlov.. så tar det verkligen emot.
Men.... vissa saker måste helt enkelt göras.. hur mycket man än hatar det.

Att se fram emot denna veckan: Tatueringen! På torsdag, det är ju inte alls långt kvar!





Mormors Hund och katt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0