Liseberg och halsinfektion

Idag har vi varit på Liseberg!
Samtidigt som det tropiska vädret väljer att visa sin allra varma sida!
Vi kom en stund efter öppningstid då det var som allra varmast och åkte där ifrån närmare 22 tiden.
Det var faktist väldigt lite folk idag och de som var där vara bara turister.
Den längsta kön var väll runt 20 minuter men jag har vart med om köer i 1 ½ timme så det är inget jämfört med det.
Det var skoj som fan iallafall, vi åkte allt, barnslade oss och åkte allt om igen! Skrek och skratta och allt där emellan!
Roligaste jag haft på länge iallafall... och de andra håller med.
Jag fick inte med mig kamera tråkigt nog men jag ville inte bära på saker... jag hade Noll med mig. ingen mobil ingenting..... Man kände sig nästan isolerad från omvärlden fasten man stod i en nöjespark ;P
Vi åkte Kållerado Men blev knappt blöta så bestämde vi oss för att åka om den för att vi ville bli blöta så vi kunde kyla ner oss...... men Ikke! Vi förblev torra. Alla andra fick de vattnet som var avsett för oss.
Det är vid sådana hära grejer som det är gött att bo i Göteborg och nära till allting... men ibland önskar jag att jag kunde bo ute på landet... det skulle vara väldigt skönt!

Det tråkiga var nog att jag tror jag fått en halsinfektion...

Det började igårkväll att kännas konsigt i bakre gommen/halsen.. och under natten så vaknade jag jätte ofta av att när jag svalde så fick jag så J*vla ont att jag vakna med ett ryck.
Ingen förkylning iallafall.... så min näsa förblir O-rinnande ;P som tur är. bara en jävla smärta i halsen.
Fast ändå inte Halsen som i halsen, utan det sitter lite längre upp :S.... svårt att förklara.
Hoppas det går över snaaaaart... nu när den fina värmen kommit tillbaka!

Vi vann också ett mini paket med 6 Plopp choklader i! vi som aldrig vinner något!!!


Nu ska jag sova gött iallafall... helt seg nu av allt springande överallt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0