Scrappastof!!!

Min morsa köpte hem en scraptidning till mig i morse, "Scrapbooking m.m" heter den.
Jag har inte scrappat på jätte länge, bara lite smågrejer som typ bokmärken till min morsa osv.
Jag blev iallafall jätte sugen efter att ha lusläst hela tidningen....
Och vad upptäcker jag då?!
Jo.... Att av alla tusen jävla grejer som jag släpat ut hit, hela lådan med scrappgrejer.... så har jag glömt att lägga ner mina framkallade foton.
Så det var ju surt......

No scrap for me då altså.

Riktigt kliar i fingrarna, ännu mer nu när jag inte kan scrappa.

Ska ner till stranden sen.... kanske blir årets första dopp!  Woho

Och idag har jag inte huvudvärk..... kan det bero på dom 3 stora glasen vatten jag drack igår? maybe baby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0