Tatueringen!

Nu är man hemkommen igen!
Vi åkte hem runt 11 i morse och strax efter ringer då David (tatueraren) och säger att en annan kund har avbokat så han undrar ifall jag kan komma tidigare, och jaa... jag hade inget bättre för mig, så när klockan var närmare 13:00 så satt jag där med nålen i armen !
Var definitivt lättare än jag trott..... visst.. kändes ju som om man rispade hårt med en nål. Men det kan ju inte vara smärtfritt heller ;P
Jag kommer göra det igen...


Min morsa tog lite bilder, men som den "duktiga fotograf" hon är så blev dom flesta suddiga.. men man ser ju ialafall lite, sen får jag ta bättre när det läkt och jag tagit av plasten som ska sitta på över natten.
Måste gömma den för mormor och morfar med... dom vet inte att jag gjort den. Min morsa gjorde en liten tatuering för några år sedan och hon är ju vuxen sedan längesen ändå blev dom sura hahaha.
Bäst att inte utmana ödet!

 
Före                                    Efter



Finished, med fint gladpack på!

Det står på Alviska, eller närmare bestämt Tengwar.
Och meningen lyder: Not all those who wander are lost.

(Ur en dikt av Tolkien.)


Så nu är det bara till att läka!


Förresten så  kom jag på att jag inte satt ett slutdatum för design tävligen, tydligen var någon snäll nog att tipsa någon, så denne någon: Tack!
Anyways, eftersom vi har en deltagare, så sätter jag slutdatumet tills på söndag! 20/7 tror jag det blir då.

Så lägger jag in bild och text efter eget behag och lägger även in den i bloggen!


Kommentarer
Postat av: Therése

Hihi hoppas jag vinner! Vad står det på tattueringen egentligen? :)

2008-07-17 @ 22:13:50
URL: http://fakelashes.blogg.se/
Postat av: Lisa

woooooooooooooooooow så snyggggggt emelie ! :D

2008-07-18 @ 10:02:31
URL: http://lundgrenlisa.blogg.se/
Postat av: Vaniljlatte

Snygg!!11 :) och fin text med!

2008-07-18 @ 10:23:12
URL: http://vaniljlatte.blogspot.com
Postat av: MLY

Jättefin tatuering.

Jag har med en på alviska. Mitt alviska namn och en direktöversättning på mitt namn ( bild finns på min blogg om du är nyfiken ;) )

2008-07-20 @ 21:41:54
URL: http://sweetpandemonium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0