High chaparall...

Here we come!

Eller iallafall i morgonbitti

Blir en tidig morgon, fast det är vi vana vid på lördagar ändå.
Men hyresgästföreningen som fixat allting har oss åkandes vid 8 redan! sen hem vid 20:00
Hoppas det blir roligt iallafall, det kanske är ett ställe för lite yngre personer, men det är ingen som säger att man inte kan ha skoj ändå, har hört att dom ska ha ett glasblåseri där, det är ju skoj?!

Kameran ligger på laddning! och allergitabletterna i väskan. Well prepared.
Kommer finnas hästar i massor där borta eftersom det är ett "vilda västern" ställe. Och hästar är det värsta av de värsta i allergin. Var tvungen att åka in på sjukhuset när jag var liten efter att ha ridit på en häst uppe i fjällen.
Not going to do that mistake again huh?

Letade fram nässpray och ögondropparna, men ögondropparna får ligga kvar längst ner i lådan, eftersom det är precis som att hälla chilli i ögonen.

Min fredag kväll har för övrigt gått ut på att sitta med en av råttungarna som hade en inflamation i ögat och pilla och försöka torka bort det hårda varet, för han kunde bara öppna ena ögat.
Varet satt som berget och efter att ha försökte fukta upp och torka bort det så tog jag till lite mer hårdhänta metoder och helt enkelt tog tag i varet och pilla bort det med nageln. den lille var så tapper! sa inte ett knyst. Så nu, efter mycket ljummet vatten och 5 topsar senare, så ser hon på båda ögonen!

Blev ett ganska långt inlägg ändå, men nu ska jag lägga mig och kolla tv och försöka varva ner och sova.

Lite av det vi kommer se imon:

   
  

Vilda västern, indianer, mexico osv. Låter skoj iallafall!


Sov gott!  själv har jag fläkt precis brevid sängen, så man inte smälter bort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0