Isande nätter

Jag har fått mig en dålig vana det senaste och det är att vakna 12 varje dag. Inget jag egentligen vill, men jag har så svårt att sova om nätterna =/
Igår natt var inte bättre heller, Det började med att jag åkte med Ida in till stan och gick runt, avenyn upp och ner och med olika killar som gjorde konstiga saker när dom gick förbi...
Runt 22, så blev det kallt och vi bestämde oss för att åka hem. Precis då så ringde dock en annan vän och ville träffas och vi umgicks tills jag var stel av kyla, jag hade inte särskilt mycket på mig heller.
Det var meningen att jag skulle möta upp min syrra så vi kunde åka tillsammans hem, men den lilla råttan ringde inte förens klockan var närmare midnatt och sen skulle buss, spårvagnar, resor och allt innan jag kunde möta upp henne ta en jädra tid.
Det hela slutade med att jag kom hem efter 1, som en isbit och hackade tänder, hungrig, trött och ont överallt.
Men jag sov ju iallafall någorlunda gott.....

Sen för en stund sen så ringde bilskolan och undrade ifall jag kunde komma tidigare för det var någon som hade avbokat, så jag ska vara där om en liten stund.
Tills dess måste jag plugga på lite..... eftersom han vill att jag ska köra ute i trafiken och jag känner fortfarande att jag kan nada.

Sen ska jag övningsköra en gång till på tisdag, sen får jag äntligen privatköra så jag kan ta det hela i min egna takt.

Kommentarer
Postat av: IDA

Vad gjorde ni två sen när jag hade gått då? var du ute i stan ända tills klockan 1 typ alltså?:O

2008-06-26 @ 13:39:00
URL: http://iday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0