Killing me softly

Nyss hemkommen från min andra körlektion, och huvudvärken var ett faktum.
Det är nog lite smått på väg bort nu efter tablett och lite mat.
Idag så gick vi igenom lite samma som förra gången, sen så fick jag köra omkring på trång parkering och åka mellan stolpar och bilar och hålla på och joxa.
Sen så säger han "Nu kör du ut där på vägen och kör tillbaks till bilskolan."
Neeheejj, det tror jag inte.. Och det var han glad att jag sa   hahaha att jag inte var redo, så han inte pressar mig.
Men imon ska jag göra det däremot. *nervös*
Fan... är det bara jag som är så himla nervös när det gäller sånt här.
Det som är lite jobbigt med detta är ju också att när jag är nervös.. så blockeras min hjärna och jag hör massa ord.... men jag registrerar det inte. Så jag får sitta och plugga i boken så jag kan det någorlunda tills imon när jag ska ut i trafiken. *pust*
Hatar verkligen att göra fel, jag förväntar mig alltid att jag ska vara jätte bra och kunna allt redan, men skulle jag kunnat allt så skulle jag såklart inte behövt gå i körskolan, jag går där för att lära mig, men det är lite svårt att komma ihåg ibland.
Men han tyckte att jag fixade allt jätte bra, och verkar inte ha några tvivel om att jag klarar det i trafiken, men det har jag som sagt ;P

Det är fint väder ute för en gångs skull, det är väldigt roligt.

Jag vaknade föresten i morse av att jag inte kunde andas... Det var verkligen en ansträngning.
Inte ofta det är så att jag vaknar av min astma, oftast när jag haft det jobbigt i allergin eller så, men de senaste dagarna har min allergi varit Bra, så det var lite mysko.
Obehagligt.
Känns som om man vaknar av att någon försöker att kväva en långsamt....

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag känner verkligen igen mig i det där. att vara så där nervös. det var jag ochså när jag tog körlektioner. Tänkte hela tidn att jag inet fick göra ngra fel och sånt. Men det får man juuiuuuu haha

2008-06-25 @ 17:55:45
URL: http://iday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0