Låt oss protestera

Två är tingde! *snyft*
De två sötaste är det. Roan och roan odd eye som dom så fint kallas :S gud vad massa krångliga namn det ska vara till allt.
Fast här kallas dom så fint Lily och Harry potter  *Haha*
En tjej på gotland som tingade dom, så nu letar hon någon som ska över till götet. Men dom kommer få det bra där, hon har haft råttor i hela 17 år, fött upp och så. Låter fint.

Tittade nyss ut genom fönstret och såg hur regnet bara forsade ner...  Sommarlov indeed.
Idag ska inte jag gå ut alls... jag ska protestera mot vädret och Tor.. eller Zeus, eller Njord  ELLER Asiak tillochmed.  Nu fean ska här protesteras!

Jag provade på en grej som jag faktist hade stort hopp på igår.
Nämligen att överföra en bild på en canvas.
Man tar och skriver ut en fin bild, Målar canvasen med vit färg och innan det hinner torka så lägger man på utrskriften med bilden neråt i färgen, sen när den torkat ordentligt så blöter man och rullar av pappret så sitter bilden kvar i den vita färgen.
Det såg ljust ut när vi precis hade rullat av allt... men när det färdiga resultatet väl torkat så ljusnade själva bilden så mycket att man inte ser vad det är för något. =/  Så det bidde inget.
Ingen som har någon liknande grej som man kan prova på?


 
Våra små som är tingade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0