MVG och tänder

Jaaa, fick reda på Datakunskaps betyget idag, Jag mailade min lärare igår och frågade ifall jag kunde läsa upp det eller kompletera med något så jag kunde höja det ifall jag bara fick VG, men han sa att det inte behövdes eftersom han redan satt MVG på mig! GÖTT
Made my day.

Om man ser overall på mina betyg så kan jag nog komma in på ganska många högskoleprogram med höga poäng efter gymnasiet, inte alla, men mååånga! Känns riktigt gött!!!  Slipper man ha den gnagande känslan i maggropen.. iallafall så minskar den lite.....


Kollade råttbebbarna nyss, och dom har fått riktigt stora tänder nu, har inte märkt att dom har tänder innan, tydligen så hade dom börjat komma redan i förrgårr. Ser för gulligt ut.
En utav ungarna har fått en infektion i ögat, förmodligen fått en fot i ögat när dom håller på och kravlar över varran hela tiden. Hoppas det inte blir några bestående men =/ Jag tvättade med desivon och det ser bättre ut nu, 2 days later. Så det blir nog bra. Hoppas hoppas. Ungarna har även börjat få hår på magen nu. och vi börjar kunna se vilka som är pojkar och vilka som är flickor. Och snart öppnar dom ögona! Dom utvecklas verkligen så snabbt.. man märker något nytt varje dag. Nu går dom ganska bra och dom håller uppe huvudet bra, sniffar omkring vart dom är. och dom kan tvätta sig med! Även om dom ramlar omkull många gånger.



Kanske ser ut som om jag mosar den haha, but that's not the case!



Här är en liten råtthög.  Ser man att dom har vassa klor så det är inte konstigt att en har infektion i ögat som som dom kravlar på varran.


Eftersom det är rena rama ugnen ute, så vet jag inte om jag vill gå ut idag haha. Igår mådde jag så illa hela tiden och det är inte skönt, e nog lite klen mot värme.
Tror jag sitter inne och försöker plugga de sista 8 sidorna i matten tills provet istället, städa lite och sånt.
Att det finns folk som orkar vara ute i dethär vädret!
Jag har svimmar ca 3-4 gånger pga värmen sedan tonåren, så jag är lite mer försiktig, för det är ju ingen rolig upplevelse att svimma =S jag gjorde det på coop forum en gång för några år sedan hahaha i kön. Fy vad jag skämdes. Och en annan gång på min systers skolavslutning, som tur va han jag gå ut ur aulan innan så det var folktomt där jag svimma.
Första gången jag svimmade var också på sommaren fast då var vi inomhus, jag gick i 6an och vi stod och sjung i musiken, övade inför skolavslutningen, och jag sjung så mycket att jag knappt andades, så jag ramlade på dom som stog framför.... *Skäms*

Har du svimmar någon gång? Eller har någon pinsam grej du vill dela med dig av?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0