No Tomie

Sitter och kollar på film igen, vi hade hyrt 4 st.
Kan ju lugnt säga att om ni hittar någon skräck film som heter Tomie. Så är den inte värd att se.
hoppas den sista filmen vi hyrde är bättre än dom 3 hittils.
Japanskan är ju rolig att höra på.. men filmen är verkligen ur tråkig.
och päroncidern jag dricker med, finns ingen cola här hemma... och inget gooodis.
Fick köpt en väska idag, jätte söt. plus en plånbok, välbehövt, och även ett linne och en blus.

Behöver klippa mig men kan inte bestämma mig för om jag ska vänta till skolan börjar eller om jag ska göra det nu. Ska nog klippa lugg, men mitt hår växer som ogräs så jag vet inte om det är någon bra idé.
Ska kanske till naturhistoriska muséet imon.. vet inte än om det är en bra idé eller inte  ;P
Har inte vart där på år och dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0