Reconnecting

De senaste dagarna så har jag suttit och tänkt på en person som jag snackade mycket med förr i tiden, men när jag blev ihop med mitt ex så ville inte han att jag skulle ha någon kontakt med killar över huvudtaget i princip och på så sätt så fick jag ta bort denna goa person som jag ofta snackade med på msn och vi hade verkligen underbara samtal.
Som sagt så har jag tänkt det senaste, för jag saknar våra samtal så mycket och försökte lura fram hans msn igen men så kom jag på att jag har ju det faktist! och addade honom igen!
Men jag visste inte ifall han fortfarande hade den adressen och han loggade inte in på några dagar så jag tänkte att så var fallet..... Men idag så loggade han in!
Så jag har precis suttit och pratat med honom i nästan 3h innan han var tvungen att gå (Han ska tatuera sig! En drake ;) NICE). Kändes precis som förr och det var verkligen roligt att snacka med honom igen!

Min regniga dag har precis blivit bättre!

Kommentarer
Postat av: annah

Va kul att du hittade igen honom. Vänner ska man vara ansolut räddast om!

2008-06-16 @ 16:32:13
URL: http://www.nybylivet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0