English C sucks!

I normally love english, men... idag så hade vi Essay i engelska C, och det gick åt helvete.
Jag var hemma förra lektionen då vår nya lärare förklarade allting, och det var väll inte ett så smart move!
Men men, hopefully, så påvärkar det inte betyget så mycket!
Vad ska man egentligen göra åt sin prestationsångest?
De flesta lider ju av det i dagens läge, men jag önskar man kunde stoppa undan den för en tid för det får en att må så dåligt.

Önskar jag hade tid att scrappa lite.... men jag har en hög med läxor, har nästan aldrig tid med något alls känns det som!

Dagens Plus: Att jag bara haft en lektion...
Dagens Minus: The Essay!


image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0