Min sötnos!


Tänkande goja?  "hummmm..."

Min lilla goja, som fyllde två denna månaden!


Gooosa!


Och lite mys under filten!

Fast hon ser ut som en Mupp där! Så go!


Önskar jag hade mer tid över efter alla läxor och grejer man ska behöva göra, har över trettio bilder på henne som jag skulle vilja scrappa!

- - -

Har haft en otroligt seg dag i övrigt, skolan... och snackat med psykologi (eller psyko!) Läraren... som är för jävlig!
Han har vart på max 5 lektioner hela terminen och den slutade idag, och sen surar han på oss elever för att vi är sura på honom? Dålig stil säger jag bara! Se till o kom till lektionerna och lär oss något vettigt, eller skaffa en vikarie eller alternativt en NY lärare!
Synd att jag ska behöva se honom i filosofin i fortsättningen!
Sen har jag ont i axlarna och kan inte röra mig riktigt och jag har huvudvärk som vägrar släppa, även om jag tog en tablett för två timmar sedan.

Ska fortsätta kolla på scrubs.. och sova, börjar inte fören tjugo i tre imon..! Skönt!

Natti!


Kommentarer
Postat av: Anonym

coolt kan hon prata? :)

2008-03-18 @ 23:35:50
URL: http://virre80.blogg.se
Postat av: Anonym

Ja, bättre att dom är lite tysta då :)

2008-03-19 @ 12:43:03
URL: http://virre80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0