ONT!

Fy, vad ont jag har i mina axlar!
Var och storhandlade igår och med 4 fulla papperskassar senare...Ouch! Träningsvärk!
Käkade dessutom våfflor igår, våffeldagen... och jag fixade det till frukost idag med! och min syster gillar dom riktigt degiga, så jaa.. usch haha! Tycker om när dom är riktigt knapriga =)

Har sår över hela händerna, ser ut jag vet inte vad!
Har Mitire och tacka, hon har inte vart på bra humör så mina händer har blött ganska mycket de senaste dagarna! och så brände jag mig också på våffeljärnet... en söt liten blåsa!


Bild 1- Såhär ser man ut när man är arg och inte vill att matte ska komma och störa! då ska man akta sig!
Bild 2- Hon gillar av någon anledning att bita naglar och under naglar, nåja, min morsas hand som står modell, haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0