Trött fågel

Min andra LO till cybercroppen!

Har änna sinat på bagrundspapper.... har nada kvar, har ingen aning hur jag ska göra... vill ju fortsätta scrappa, har ju påsklov nu!
När det är skola har jag ju knappt tid!
Får vänta till mässan och köpa lite papper och se!

Mitt andra bidrag:

image24

Man skulle gå efter den här skissen:

image26
(bilden lånad från scrappiz.se)

Och man får ju tolka ganska fritt, har aldrig provat att gå efter skisser innan, och det var både roligt och lite konstigt, men jag lär definitivt göra om det.

Har gjort en tredje LO..
Men jag måste vänta tills imon för att fota den.... eftersom dom ser bättre ut i dagsljus, för min kamera är skitkass på att återge de rätta färgerna och grejer..

Påsk som det är... så ska jag sätta mig och mysa med min familj, kolla på någon film som de vill se.

image27
Glad påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0