Bättre idag

Inatt var det inte lika mycket mardrömmar, men jag somnade ändå ganska sent.
Men jag kom upp och kom till skolan, vilket var duktigt av mig....
Fast oturligt nog... så var den enda lektionen inställd... SÅKLART!
Jag orkar inte ens bli arg längre..... jag känner mig mer.... domnad.
Jag är så himla trött på skolan, och besviken på mig själv... Vill lägga ifrån mig sinnet och låta kroppen sköta jobbet.
Fy för skolan säger jag bara ;P synd att man måste läsa vidare minst tre år efter det... hur ska man orka egentligen?
Gifta sig rikt kanske är en idé, men jag är nog inte riktigt en sån person ;P

Tog ut Mitire imorse, tänkte att hon kunde få käka banan med mig till frukost.. Men istället fick jag hugg i fingrarna istället så det bara forsade blod... jävla fågelkräk.
Jag är så trött på det nu... Och det är bara mig hon är sådan mot, jag fattar inte riktigt vad jag gjort för att hon ska bli sådan mot mig, det är ju förfan jag som städar buren, ger mat, gosar? Varför, jävla mjölbagge.

Lämnade in sista dataarbetet igår.. så nu är det bara o vänta och se vad betyget blir, håll tummarna för ett MVG nu!
Och nu ska jag käka macka med makrill i tomatsås på  Yummmmm.....  Luktar gott i käften sen ;)


Ugly betty och Desperate housewives ikväll, glöm inte!.... kunde inte hålla mig, var tvungen och gå in på DHs hemsida och kolla vad som händer... Haha, jag är alldeles för otålig.


Och varför finns det ingen bank som lånar ut pengar till en 18 åring utan inkomst för? dåligt.

Obs. Being ironic!


 
Och detta, mina damer (Finns nog inga herrar som läser här)
Är Champagne.
Hon är i färgen champagne så min syster tyckte det var skoj och döpa henne till det.
Min syster är mer för namn som: Toni, Leo, Andrew, michelle... så för en gångs skull var det ett roligare namn ;P
Jag är självklart mer för fantasy namn som Mitire är  (vilket vissa tror är albanskt :S?)

Nej, magen kurrar! Laters!


Kommentarer
Postat av: annah

Fina namn på dina djur.
Nu är det väl inte så mycket plugg kvar innan sommarlov?
Ha de gott

2008-05-06 @ 11:57:03
URL: http://www.nybylivet.blogspot.com/
Postat av: Lisa

Tack :D
vilken söt liten prick din syrra köpte :D

2008-05-07 @ 10:11:56
URL: http://www.lundgrenlisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0