Bättre lycka nästa gång.

Vaknade av att min morsa tryckte det efterlängtade brevet på mig...
Högskoleprovsresultatet.
För att vara någon som tydligen har bra mycket högre IQ än medel så är iallafall inte det till någon hjälp när det kommer till sånna här prov tydligen..... för där fick jag betyget under medel. Inte vad jag väntat mig faktist..
Men nästa gång (om jag orkar med en nästa gång) så ska jag definitivt sitta och hard core plugga matte innan.
Jag fick bäst på ordförståelsen, vilket var förväntat. och sämst på matte.. förväntat ;P

Jag blev heller inte på lika dåligt humör som jag förväntade mig att bli....men det är ju bara bra, orka sura över något sånt. Det fixar sig säkert i slutändan ändå.

Det är mitt motto: Det fixar sig nog....... för det gör det ju nästan allitd.

Nu ska jag vila lite, känner att jag har en huvuvdvärk på g, sov inte värst bra inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0