Frånvaro

Jag hittade en sida där en tjej/kille översatte engelska till Tengwar (alvisk skrift) och skrev till han/hon. men tydligen så har han inte vart aktiv på forumet på över ett år =/, fan.
Han skulle vara den bästa på sådant eftersom han hållt på med det i över ett år.... Vill inte prova på att översätta själv.. Får helt enkelt leta vidare =/.

Idag var jag ledig från skolan, så det har vart en slapp dag... jag har inte orkat plugga, men jag bör börja snart för jag har muntligt prov på torsdag i samhäll.
är ledig imon med, så jag får försöka ta mig i kragen.
Sjuksystern på min skola ringde förut idag, hon frågade om jag kunde komma till henne, men eftersom jag är ledig idag så sa jag nej. så jag ska dit på måndag istället.
Tydligen så måste hon snacka med mig för jag har börjat få ganska hög frånvaro.. men ungfär 50% av elever har myyycket högre frånvaro än vad jag har, så jag fattar inte varför hon ska prata med MIG för? Lärarna skulle ha ett möte och prata om MIG. why??? vad ska dom snacka om? vad fan, alla har väll sina bra eller dåliga perioder eller? Jag har haft det jobbigt med sömnen och astman och allergierna det senaste inte undra på att jag inte orkar gå upp tidigt för att gå på EN lektion... som jag hatar dessutom.. *muttrar surt*

Nej, tur att det är sommarlov snart altså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0