Mardrömmar

Inatt var som varenda jävla natt som jag haft det senaste... mardröm efter mardröm.... och så vaknar jag tjugotusen gånger.
Så jag vaknade inte förens kl 12 idag, och då var skolan redan slut....Bidde inget.
Har lagom huvudvärk.... och är svin varm.
Min morsa och syster skulle iväg och köpa en råtta och jag hängde på med tanken att jag skulle må bättre om jag fick komma ut lite.... well, I was wrong.
Får hoppas jag tål råttan åtminstonde lite, annars lär det väll bli som när min syrra skaffade marsvin.... jag satt inlåst i mitt rum i princip för jag mådde så jävla dåligt :/ Jag kunde inte andas genom näsan på 7 månader... innan jag bröt ihop och vi åkte till läkaren. Som tur var så fixade alla nässprayer och shit näsan. Men jag vill inte råka ut för det igen.

Men hur kan man säga nej till ens syrra när man vet att hon älskar djur så mycket, jag får dåligt samvete över att jag är allergiker...Men det är ju inte någonting jag valt direkt.
Vad ska man göra egentligen?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Varför inte skaffa gerbiler ? Dom e ju dom mest allergivänliga gnagaren.Dom luktar knappt, om man jämför med råttor, dom kan lukta en hel del :O

2008-05-06 @ 08:16:29
URL: http://www.lundgrenlisa.blogg.se
Postat av: Lisa

Hey :D jag pluggar körkort ! Ja råttor e ju lite mera sociala om man säger så :D okej, kanske lika bra att vänta tills höst med din tattoo ? e inte så bra att tatuera sig på sommaren..
Har nyss kommit från en runda med Kajsa, har inskaffat strykoppel, så nu går hon lite bättre..

2008-05-06 @ 11:28:34
URL: http://www.lundgrenlisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0