Motsvarande?

Nu såhär till våren så har jag märkt hur mycket snygga killar som flyttat hit till våran område, på väg ner till torget så ser man ju flera stycken gåendes.
Efter att ha varit singel sen november, så börjar jag få upp ögonen för killar igen... Visserligen jädrigt skönt att vara singel ;P men, man saknar ändå den där någon.
Jag och mitt och X var ihop i 3 år innan jag inte klarade det längre, han var muslim och jag själv är icke-troende så det gick inte sådär jätte bra ihop. Hur mycket han än inte ville att det skulle göra någon skillnad, så gjorde det de för mig, De flesta religioner är trots allt diskriminerande mot kvinnor.

Men de killar som bor här i området är lite mer, rock, skate stil.... Det är inte direkt sådana som mig som dom spanar efter tyvärr ;P

Men hur vet man vad som motsvarar ens egna stil egentligen?

Är du och din kille "samma stil"?




Jag mår f.ö bättre idag.... sitter här med grill CHIPS, hell yeah.... kanske bara är lite fett jag behöver... tror inte jag är till för dieter ;P


Kommentarer
Postat av: Vaniljlatte

Jag och min sambo är nog så olika man kan bli.. men jag älskar honom ändå! :)

2008-05-14 @ 00:31:31
URL: http://vaniljlatte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0