Råttbebisar och design.

Idag har jag umgåtts med min kusin T han är lika gammal som jag, även om det inte verkar så..
Han testar verkligen ens tålamod, så det är verkligen skönt att vara hemma!

Vi tog ut råttan idag, hon ville jätte gärna ut och då fick hon sitta med oss i köket och käka frikadeller! medan jag smög och kollade på bebisarna *muhaha*

De är hela TIO stycken!
Och det verkar som om 3 blir "vanliga" och 7 st blir Albino.. får se hur det ser ut sen... Såååååå småttiga är dom.




Dom ser nästan ut som små monster?
Där är det nio st, medan min morsa hade uppe en och kollade.. Snutt!
Man ser att vissa har mörka stooora ögon, medans vissa ser ögonlösa ut, men dom är nog albino.. dom "ögonlösa".
Någon som bor i Gbg som vill tinga? ;P

Igår satt jag på kvällen och hade tråkigt, var meningen att jag skulle fixa blogg design till Ida, men hon var ju inte inne. (where were you ida!?)
Så istället så såg jag på Maria Malmgrens blogg att hon sökte en ny desig och att man kunde skicka in så skulle hon välja någons.. och få något för det, som en liten tävling.
Så eftersom jag ändå var taggad att göra design så satt jag och gjorde detta istället, till henne.
Tror inte jag vinner, men det var ändå skoj! hade något och göra istället för att stirra rätt ut. Min första tävling här i bloggosfären dessutom, Skoj!

Kommentarer
Postat av: Ida

Oj...jag fick helt plötsligt en mass ao göra igår. Åkte till gbg o pluggade matte med en kompis haha. Men vi får ta det ngn annan dag. :)

2008-05-24 @ 22:11:34
Postat av: Lisa

Hej Hej ! vad läskiga dom ser ut 'hehe* dom e som lite fulsöta ! Jo jag undrar om du kan hjälpa mig med en sak, menjag mailar d istället :D mvh Lisa

2008-05-26 @ 18:27:18
URL: http://lundgrenlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0