Skandalöst!

Okej, är det någon som kan gissa hur mycket den här goda vanliga paprikan kostar???
image137


Kommigen, någon gissning... för er kanske det inte är något vanligt, men jag blev faktist chockad!






F.ö, när vi var påvä hem från torget med denna söta paprika i kassen, så satte vi oss för att vila på en bänk (Me & mom that is)

Och precis framför oss har vi en tvättstuga, och två små pojkar springer omkring och leker med kvasten från tvättstugan.

Den med kvasten är 3 år och den andra kan ha vart 4.
Helt plötsligt så springer 3åringen fram med kvasten i högsta hugg -"Ska jag slåå dig?!"
Jag ignorerade det, tänkte dumma unge...
Han upprepar det 2 gånger till innan jag blev arg och sa att det bara är dumma barn som slåss!
Så blev han arg och sa "ska jag slåå diggg!?" och så slog han min morsa med den och fan vad förbannad jag blev!
JÄVLA UNGE? har hans föräldrar inte uppfostrat honom eller? sådana är typ alla jävla ungar på vår gård, pojkar som flickor..
Min morsa tar borsten ifrån honom och går in med den i tvättstugan och hittar morsan till det lilla monstret och säger åt henne vad hennes son gjort och hon mumlar bara "okej ursäkta" och min morsa säger att hon gott kan å ut och prata med ungen.
Inte fan kommer hon ut, hon står och smyger i fönstret och ser på när hennes unge står och frågar 50 gånger till om han ska slå oss? whaT?
Hans kompis ser ut som han skäms och säger "Jag är snäll :("  "självklar är du det" säger jag -"det är den skitungen som är dum"  *pekar*

kan inte låta bli att tycka synd om ungen han har ju garanterat fått stryk av sin farsa sen födseln.
No wonder att dom blir mobbare i skolan sen, dödar folk, langar knark och åker in i fängelsen innan dom fyllt 18.

Jävla idioter det finns altså!

Man ser detta varje dag här, ungar som är knäppt uppfostrade som går och slår andra små som stora, kan säga "jag ska knulla din mamma" innan dom fyllt 1 år ens.
Sååå... trött... på att se detta...


Kommentarer
Postat av: Vaniljlatte

Här kostade den där godingen 99 kr kilot! helt galet dyrt!

2008-05-08 @ 19:20:16
URL: http://vaniljlatte.blogspot.com
Postat av: Lisa

Jasi...d finns skitungar !

2008-05-14 @ 20:21:36
URL: http://www.lundgrenlisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0