Vaplar och new plates

Idag var det samma som varje helg, ligga hos mormor och försöka sola.
Det gick däremot inte så bra idag då det var så in i h*lvetes varmt! så det blev att jag satt inne och fläktade mig istället.
Vi köpte ett par jätte söta talrikar idag, vi har bara vanliga vita som börjat svika oss ;P så jag behövde inte övertyga så mycket innan vi köpte dem.



Nice nice!

Fanns glas till, men de var inte så fina och det är nog en risk att det blir föör mycket.


Sen var vi ute med min farmor och valparna som har blivit jätte stora och söta! Springer omkring och ramlar och bråkas!


    


Ena sekunden är dom är pigga och vill leka och bråka, sen så bara dom slocknar vart dom står, det är för gulligt!

Jag gosade och mosade så jag är inte tip top nu kan jag ju säga... men vem kan motstå valpar, när dom är som gulligast nu också!!! *Snurvel*


Kommentarer
Postat av: annah

va fina tallrikar! Jättesöta. Ja här har det också varit nästan på tok för varmt, Men bara nästan,,,

2008-06-01 @ 18:00:51
URL: http://www.nybylivet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0