Vem var bäst?

Nååå, kollade du på eurovision?
Mina favoriet var; Frankrike, Turkiet, Armenien, Israel, Finland, Sverige... även om jag hellre hade sett Nordman än stelpinnen pirelli...och så var väll grekland, spanien och norge något sånär.

Vilka var dina favoriter då???

Känner mig lite varm om kinderna... trodde först jag hade feber, men så kom jag på att jag solat ganska mycket idag. =$
Tappade min hundralapp märkte jag förut =( fan vad ledsen jag blev... det är ju faktist mycket pengar, iallafall när man TAPPAR dom..... Speciellt när jag nu kommer ha über lite pengar de kommande månaderna. och då menar jag verkligen liiiite... Jag får hoppas att hundringen ligger hemma hos mormor eller i deras bil.. om inte min giriga, snåla, ego kusin hittar den först, för då får jag aldrig tillbax den, han kommer såklart neka och säga att han inte hittat någon. idiot. Han som går omkring med märkeskläder, motorcyklar, bor i villa och har dyra hobbisar..men han är bortskämd som få och tar minsta lilla utan dåligt samvete.. GRRR.... alltså.. i fel ordning så går det i det här fallet "Ta från det fattiga och ge till de rika".
Han sover nämligen hos mormor och morfar... fan fan fan.



Tillägg;

Haha, var det någon som såg björn eller? hahaha undra ifall andra länder ens fattade att han skämtade, i början var tillochmed jag osäker, vi vet ju iallafall att han är komiker...  tvälv pojnts gos to öhh ehh.... sviiideeen, höhö, no jo kant vot for yor ovn kontry  hhöhö..
Hahahaha... fan vad jag garvade åt honom.


Over and out.... Scrapping!

Kommentarer
Postat av: Ida

Allvarlig.Det var ett stort skämt. Sånn himla B musik. Kommersiell skit. Thats my opinion:)

2008-05-24 @ 23:56:06
URL: http://iday.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha det är bra att jag kan roa dig:) men du...det går faan inet o få tag på dom där jävla biljetterna..:/

2008-05-25 @ 12:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0