First snow

What's this ?

First snow!  Eller iallafall här i min del av götet.


NU är julen  här!


Plus att jag käkade idag mina första pepparkakor för i år.

Det roliga är att det var 8 plusgrader och strålande solsken på dagen.




Se sikka söta små flingor, dom lär ju inte ligga kvar, men skoj ändå =)




Försten så gick dubbellektionen hos den idiotiska körskoleläraren bra!

BRA?!

Jag börjar faktist fundera på ifall han har någon sorts personlighets störning, antingen är de det eller så har jag bara lyckats pricka in alla hans dåliga dagar.

Jag var påväg att avboka flera gånger idag, men vafan?! 860 spänn åt helvete, det kan man bara inte med!
Man måste avboka dagen innan före kl 13, annars får man betala lektionerna ändå.
Så det var bara att bita ihop och gå ner dit med en äcklig känsla i bakhuvudet.
Jag var så spänd att jag trodde jag skulle svimma flera gånger, haha.

Mesigt kanske men jag mår verkligen dåligt när han håller på så, han får mig och känna mig lika bra och värdefull som en trampad hundskit..

Men det gick BRA..

Jaa, får hoppas att han fortsätter på det sättet hedanefter, annars kommer jag nog häva ur mig något jag inte kan ta tillbaka sen.


Kram på er denna kyliga torsdagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0