Husmor, något undermedvetet?

Idag fyllde min morfar 65, så det firades med 2 morots kakor som jag bakade.
Träffade en kusin som jag inte sett på kanske 6 år eller något, men det är väll ingen som jag hålla kontakten med ändå.4


Det bidde ett  sånt kort igen, dom är ganska roliga o göra, någorlunda lätta men ändå uppskattade för att  folk ser att man lagt ner tid på kortet.
Blev lite mer "manliga?" färger på det hela, ville inte direkt göra det i rosa.



Jag kände mig som en riktig husmor idag där jag stod och bakade, passade en unge, snackade om stickning ?

Tror jag varit inne lite för mycket nu.... i need to do some young people stuff.....  Tjuvröka och ljuga för morsan kanske?

Mjee, jag trivs väll som husmor då istället.


Längtar tills det blir december och jag riktigt kan ställa mig och julbaka! Pynta och göra massa julkort!
Men det är ju trots allt första november idag, helt otroligt! Och frost har det varit, första gången här nere.
Nu är det vinter!!!! Känns gött

Kommentarer
Postat av: Anna-Carins hektiska liv

Hej...jo de har ju vanor som männsikor =) Våra små bebisar =) Vill du hjälpa till med design??Jag tycker det är så svårt att göra rätt färger ihop osv när man gör bakgrund, text osv...gör du design till en hel blogg eller gör du ex header osv...?

2008-11-02 @ 11:20:30
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0