Isildur goes Tarzan



Tyvärr så ser man nog inte vad som händer här på bilden, ser ut som en kombinerad tatuering/visa tuttarna/ fågel bild

Men fokusen ska vara på Isildur, men det är inte enkelt att fota honom själv när han hänger där, resterande familjen vet ju varken bak eller fram på kameran, så jag vågar inte riktigt låta dom ta fotot.

Men detta var iallafall dagen jag var hos tandläkaren, och istället för den vanliga nackknuten som gör att man ligger som ett halvkvävt mongo i tandläkar stolen, så fick det bli två flätor istället. så man kan ligga ner som vanligt folk medans dom rotar i munnen.

Han hade iallafall jätte skoj med dom i säkert 1 timme efteråt, tills det inte var några flätor längre.

Han hängde och svängde och tuggade och klättrade. Som en riktig Tarzan.
Han drog med sig flätan upp på axeln och sen så kastade han sig så han gungade med flätan!
Riktigt underhållande, men svårt och fånga på bild!

Kommentarer
Postat av: emma

jag har förståt att alla vitbukisar är riktiga klättrare..gonzo kan aldrig sitta till utan ska ständigt klättra o ha sig..lilla krabaten =) Trevlig kväll!

2008-11-13 @ 20:59:22
URL: http://petersson84.blogg.se/
Postat av: annah

smart att du tänkte på håret. jag glömmer alltid det där och går dit med en megaknut och får ligga som ett mongo....

ska försöka minnas till nästa gång...

Kram

2008-11-14 @ 10:05:16
URL: http://nybylivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0