Julkort

Har pysslat lite med 3 julkort, jag ska göra 2 till så har jag till alla dom jag kommit på hittils jag ska skicka till.

Jag lyckas av någon anledning strula till det med lim och klippa fel, och bakofram och allt.... men tillslut fick jag ihop det.
Syns kanske att jag tycker att julfärger är rött, grönt och brunt ;P

 



Lite closeups


Jag gillar julgranen och julstrumpan mest, pepparkaksjäveln var för jävlig, inte bra att rita på filt med den pennan jag hade och dessutom så har jag ingen aning om hur man gör pepparkakasgubbar, men det bidde som det bidde, dumma pepparkaka. Och tips till er, Limma inte filt med vitt lim..... Det misstaget gjorde jag och nu är han helt flammig och bucklig.

Ta hellre dubellhäftande tejp eller lim pluppar.

Kommentarer
Postat av: emma

tack, men dina var verkligen proffsiga. Jag tycker pepparkakan var riktigt söt :)hehe..den lilla illbattningen :)

Jorå, Gonzo badar i det mesta. Den gröna skålen är av porslin, men annars har han Ebbas vattenskål (stor vit i plast) som också funkar bra. Har gillar blomsprutan mest, iaf om han ör lite lat och inte orkar bada själv hehe Ha det bra! Kram

2008-11-30 @ 17:39:24
URL: http://petersson84.blogg.se/
Postat av: annah

men gudars så fina kort.

Jag blir så avundsjuk. Jag skulle också vilja pyssla och knåpa och göra så vackert.

Själv har jag beställt vanliga kort på ola som jag tänkt limma fast på en bit papper och skriva god jul....tråkigt värre.

Har du "mallar" eller vad jag ska säga som du går efter eller har du fruktansvärt bra fantasi?

Finns det några bra böcker som man kan kika i och börja lite smått?

blir så sugen när du gör så himlans fint!!

Kram

2008-12-01 @ 13:22:17
URL: http://nybylivet.blogspot.com
Postat av: Anna-Carins hektiska liv

Hej...ser att Emma kommenterat =) Vi följer den här bloggen kan man säga =) Jtte fina julkort...är det scrap-material??

2008-12-01 @ 21:05:40
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0