Minus ett kilo!

Inatt var en dålig natt, somnade inte förens klockan var närmare 4, men det är bara att försöka bättre inatt!
Glad nyhet är -1 kilo på vågen, då hade jag ändå ätit frukost och druckit cola innan.
Men såklart de där enstaka kilona upp och ner kan bara vara lite för mycket eller lite mat dagen innan, eller hur mycket man "gjort av med" genom toa besök.

Men det är ändå skoj!

Nu blir det iväg och simma, blir 4e gången nu. Imon är det tentan i idrotten och jag har bara läst igenom boken en gång, så idag blir det plugga järnet!

Har tandläkare kl 17:10    usch usch usch, hatar tandläkare (fast vem gör inte det?)
Men som tur är så är idag bara en årlig checkup, så inget borrande och sånt!
Men jag har nog något hål ändå, så mycket cola och godis som jag käkar dagligen...



Nu, simma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0